فارسی | العربیه | English
پنجشنبه 23 آبان 1398
کمیسیون رسیدگی به شکایات

شهروندان گرامی، چنانچه از واحدهای صنفی اتحادیه تلفن همراه شکایت دارید می بایست به اتحادیه مراجعه کرده و شکایت خود را به طور حضوری مطرح نمایید. شکایات مطرح شده بنا بر میزان تخصص به کارشناسان ارجاع داده شده و به نوبت، در ردیف بررسی قرار می گیرد. 

 

*شایان ذکر است شکایات ارسالی از طریق ایمیل و یا فکس قابل پیگیری و بررسی نمی باشد.


*مدارک لازم برای طرح شکایت ارائه فاکتور خرید و یا قبض تعمیرات و مدرک شناسائی است. برای پرداخت هزینه می توانید در محل اتحادیه با در دست داشتن کارت بانکی هزینه را پرداخت نمایید.
تبلیغات