فارسی | العربیه | English
سه شنبه 21 آذر 1396
کمیسیون رسیدگی به شکایات

شهروندان گرامی، چنانچه از واحدهای صنفی اتحادیه تلفن همراه شکایت دارید می بایست به اتحادیه مراجعه کرده و شکایت خود را به طور حضوری مطرح نمایید. شکایات مطرح شده بنا بر میزان تخصص به کارشناسان ارجاع داده شده که  با پرداخت هزینه، در ردیف بررسی قرار می گیرد. روزهای بررسی به شکایات فقط یک روز در هفته (دوشنبه ها از ساعت 14 الی17) می باشد.

 

*شایان ذکر است شکایات ارسالی از طریق ایمیل و یا فکس قابل پیگیری و بررسی نمی باشد.


*مدارک لازم برای طرح شکایت ارائه فاکتور خرید و یا قبض تعمیرات و مدرک شناسائی است. برای پرداخت هزینه می توانید در محل اتحادیه با در دست داشتن کارت بانکی هزینه را پرداخت نمایید.
تبلیغات